1400/07/01-10:39

سردرگمی متقاضیان وام ودیعه مسکن برای ثبت نام در سامانه

 سردرگمی متقاضیان وام ودیعه مسکن برای ثبت نام در سامانه

متقاضیان وام ودیعه مسکن پس از ورود به سامانه ثبت نام در مرحله انتخاب بانک با مشکل مواجه می شوند.

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از صبح امروز با مشکل درج شعبه بانکی مواجه شده و هم اکنون نیز زودتر از موعد از دسترس خارج شده و اجازه ثبت نام برای دریافت وام ودیعه را نمی دهد.

در حالی که ۱۵ شهریورماه در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی کرونا به ریاست محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، تمدید زمان ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان آذر ماه به تصویب رسیده بود امروز وزیر راه و شهرسازی خبر از پایان یافتن مهلت ثبت نام  از ساعت ۲۴ امشب داد.

با این حال از صبح امروز متقاضیان این وام پس از ورود به سامانه با این مشکل مواجه هستند که امکان تعیین بانک و متعاقبا تعیین شعبه فراهم نیست و سیستم اختلالاتی داشته است.

سردرگمی متقاضیان وام ودیعه مسکن برای ثبت نام در سامانه

محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص گفته بود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه بوده، ما پیشنهاد تمدید مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان را تا آذر ماه داده بودیم که هنوز به تصویب نرسیده است.

او ادامه داد: در صورتی‌ که این مصوبه به تصویب برسد، مجدداً سایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه  در سایت تنها انتخاب محل بانک و شعبه برخی از بانک‌ها دچار مشکل شده که این مشکل هم از سمت بانک مرکزی بوده است، اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درحال رایزنی برای رفع این مشکل است، اما متقاضیان می‌توانند همچنان در این سامانه ثبت‌نام کنند.

محمود زاده تاکید کرد: طی یکی دو روز آینده تمدید ثبت نام وام ودیعه مسکن تا آذر ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد و البته در این بین مستاجران نگران تمدید مهلت ثبت نام نباشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط