1400/08/27-14:56

جریمه و تشویق مصرف کنندگان گاز نهایی شد

جریمه و تشویق مصرف کنندگان گاز نهایی شد

وزیر نفت گفت: مشترکان گازی که بهینه مصرف می‌کنند تشویق و آن دسته مشترکانی که بدمصرف هستند با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی، وزیر نفت صبح امروز پنجشنبه ٢٧ آبان از نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بازدید کرد. سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهور در این بازدید وزیر نفت را همراهی کرد.

حمایت وزارت نفت از شرکت های دانش بنیان

 

شرکت‌های دانش‌بنیان در سالن ۳۷A نمایشگاه بین‌المللی تهران، دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی با رویکرد صادرات ارایه می‌کنند.

جواد اوجی، وزیر نفت گفت: صنعت نفت امروز با چالش‌های بزرگی روبه‌روست و اگر قرار است تحولی در این صنعت رخ دهد، بحث نیروی انسانی متخصص و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است.

او بیان کرد: امروز در این نمایشگاه توانمندی‌های بسیاری در حوزه بالادست و پایین‌دست نفت مشاهده شد. بستر برای این شرکت‌ها مهیاست و بی‌شک وزارت نفت از این شرکت‌ها حمایت خواهد کرد.

وزیر نفت افزود: به معاونان و مدیران صنعت نیز گفته‌ام که باید نیازهای صنعت را روی میز گذاشت از این شرکت‌ها دعوت خواهیم کرد؛ بی‌تردید تحول بزرگی را می‌توانند در صنعت ایجاد کنند. بخش اعظمی از نیازهای صنعت نفت از این شرکت‌های دانش‌بنیان قابل تامین است. باید ریسک حمایت از این شرکت‌ها را بپذیریم و قول می‌دهم وزارت نفت این دوره حمایت گسترده‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد.

بازدید وزیر نفت از نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش‌بنیان

لزوم کمک مردم در بهینه سازی مصرف گاز

اوجی در خصوص بهینه سازی مصرف گاز گفت:  دیروز حدود ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و صنایع غیرتجاری مصرف شد که این مقدار در فصل پاییز سابقه نداشته است. از مشترکان خواهش می‌کنم که در بحث بهینه‌سازی مصرف گاز نهایت دقت و کمک را به شرکت ملی گاز کنند.

او بیان کرد:  با تدابیری که در بخش بالادست و پایین‌دست اندیشیده شده، تمام تلاش ما این است که مردم دچار چالش نشوند.

او افزود: مشترکانی که بهینه مصرف می‌کنند در سقف الگوی مصرف تشویق می‌شوند و آن دسته مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

بازدید وزیر نفت از نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش‌بنیان

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط