1400/10/03-15:41

۵۰۰ هزار تن نهاده بین دامداران روستایی و عشایری توزیع می شود

 ۵۰۰ هزار تن نهاده بین دامداران روستایی و عشایری توزیع می شود

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۵۰۰ هزار تن نهاده بین دامداران روستایی و عشایری از هفته آینده توزیع می شود.

به گزارش اکوفارس، حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با فارس، از توزیع ۵۰۰ هزار تن نهاده شامل جو، ذرت، کنجاله سویا و سبوس از هفته آینده بین دامداران عشایری و روستایی خبر داد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی افزود: این میزان نهاده طی دیروز و امروز در سامانه بازارگاه قرار داده شده است و دامداران روستایی و عشایری می توانند از هفته آینده با مراجعه به اتحادیه های دامداران و سازمان جهاد استان ها نهاده های مورد نیازشان را تحویل بگیرند.

وی افزود: قبلا هماهنگی‌های لازم با سازمان جهاد استان ها انجام شده و طبق آدرسی که از کارخانه های خوراک دام دارند دامداران می توانند نسبت به دریافت نهاده مورد نیازشان اقدام کنند.

دماوندی نژاد گفت: این نهاده مربوط به تمام دامداران سبک و سنگین روستایی و عشایری خواهد بود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اینکه آیا این میزان نهاده می‌تواند نیاز دامداران روستایی و عشایری را حداقل تا پایان سال تامین کند، گفت: این نهاده بخش زیادی از مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد و مشکلی از نظر تامین نخواهند داشت.

* نیاز دامداران صنعتی به خوراک دام هم تامین شد

دماوندی نژاد در ادامه صحبت های خود گفت بخشی از سهمیه دامداران صنعتی نیز دیروز در سامانه بازارگاه بارگذاری شده و آن دسته از دامدارانی که در نوبت های قبلی موفق به دریافت سهمیه نهاده ای خود نشده‌اند می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط