1401/05/03-16:03

معوقات یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب جاماندگان واریز نشد

 معوقات یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب جاماندگان واریز نشد

با وجود اعلامهای صورت گرفته از طریق دستگاههای دولتی، همچنان معوقات یارانه نقدی به حساب جاماندگان واریز نشده است.

به گزارش اکوفارس، اخیرا سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده بود، قبل از واریز دور چهارم یارانه جدید معوقات مربوط به حساب جاماندگان از دریافت یارانه نقدی واریز خواهد شد.

این درحالی است که تا کنون فقط یک یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب برخی از متقاضیان که اخیرا به جمع یارانه بگیران اضافه شدند، واریز شده است.

بر این اساس  معادل ریالی ۲ مرحله از یارانه نقدی جدید به حساب این دسته از یارانه بگیران واریز نشده است.

یارانه‌ها بر اساس اطلاعات ۹ سال پیش پرداخت می‌شد!

سرپرست وزارت رفاه  در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی با اشاره به اینکه بخشی از سهام صندوق بازنشستگی متعلق به بازنشستگان است، تأکید کرد: بازنشستگان باید در تصمیمات این صندوق مشارکت داشته باشند و این درحالی است که وضعیت صندوق بازنشستگی چندان خوب هم نیست.

زاهدی وفا ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در وزارت رفاه پیگیری می شود بحث یارانه بازنشستگان است که بخشی از آن بر عهده وزارت رفاه است و بخشی از آن نیز به عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست که موضوع یارانه بازنشستگان از طریق این وزارتخانه پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به بانک اطلاعات ایرانیان تصریح کرد: متأسفانه این بانک از سال ۹۲-۹۳ به‌روزرسانی نشده است و یارانه‌ها نیز براساس اطلاعات گذشته پرداخت شده است و با توجه به اینکه ترکیب‌بندی خانواده‌ها اصلاح نشده بود با گلایه‌ برخی از خانواده‌ها روبه‌رو بودیم و این درحالی‌ست که از حدود یک ماه‌ونیم گذشته به‌روزرسانی این اطلاعات آغاز شده و فرایند آن رو به تکامل است و همه موارد اصلاح می شود.

سرپرست وزارت رفاه خاطرنشان کرد: کسانی که اعتراض دارند می توانند با شماره ۶۳۶۹ تماس برقرار کنند ویا از طریق سایتی که در روزهای آینده اعلام می شود موارد خود را ثبت کنند.

گفتنی است، تا کنون ۳ مرحله از یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز شده است. این درحالی است که حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اخیرا و بعد از بررسی اعتراضها مجدد به صف یارانه بگیران اضافه شده اند.

* تسنیم

نظرات

captcha

اخبار مرتبط