1401/08/03-15:46

مسکن مهر پردیس وارد سال دوازدهم میشود

 مسکن مهر پردیس وارد سال دوازدهم میشود

در حالی وارد دومین ماه از فصل پاییز شدیم که پروژه های باقیمانده مسکن مهر پردیس همچنان در رکود ساخت و ساز هستند.

به گزارش اکوفارس به نقل از صدا و سیما، با تغییرات مدیریتی غیر کارشناسی در شرکت عمران پردیس و پس از آن عزل و نصب های بی مورد ، گزارشهای میدانی حاکی از آن است که در 5 ماه گذشته ساخت و سازهای مسکن مهر پردیس  همچنان در رکود است و با آغاز فصل سرما  30 هزار متقاضی باقیمانده مسکن مهر پردیس دیگر باید امیدی به دریافت واحد خود در  امسال نداشته باشند و عملا مسکن مهر پردیس وارد سال دوازدهم خود میشود.

با سفر رییس جمهور در اردیبهشت امسال به پردیس و دستور ایشان بر تکمیل واحدهای باقیمانده تا پایان سال گویا خلاف دستور آقای رئیسی اجرا شده و هیچ تحرکی در پروژه های مسکن مهر و حتی مسکن ملی دیده نمیشود و در این بین این متقاضیان مسکن مهر هستند که باید زیر هزینه های سرسام آور اجاره مسکن ؛ اقساط وام دریافتی و سود دوران مشارکت و اقساط عرصه کمر خم کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس چندین بار در خطبه های نماز جمعه خطاب به مسئولان شهرستانی و کشوری تذکر دادند که تا وارد فصل سرما نشده ایم و باری از دوش متقاضیان مسکن مهر برداشته شود و دستور رئیس جمهور  اجرایی شود و این دستور جهادی روی زمین نماند اما دیگر زمانی نمانده و عملا وارد فصل رکود ساخت و ساز شده ایم.

در سالهای گذشته در دو ماه یکبار شاهد افتتاح و تحویل هرچند کم تعداد واحد به متقاضیان بودیم ولی در شش ماه گذشته هیچ خبری اعم از ساخت  ؛ فعالیت در کارگاه ها یا تحویل و افتتاح نبوده ایم  و با سرکشی به فازهای مختلف این مهم به وضوح نمایان است.

از وزرات راه تا مجموعه های اجرایی هم خبر میرسد عزمی برای اتمام پروژه های مسکن مهر نیست و متقاضیان باید همچنان چشم انتظار سقفی باشند که سالهاست به دلایل مختلف  اتمام آنها طولانی شده است.

به نظر میرسد اتمام این پروژه ها نیاز به مدیریت جهادی  متخصص در شهرسازی و ساخت و ساز و عوامل اجرایی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط