1402/01/17-11:07

مصوبه خودرویی بصورت محرمانه به وزارت صمت ابلاغ شده است

مصوبه خودرویی بصورت محرمانه به وزارت صمت ابلاغ شده است

سخنگوی شورای رقابت گفت: با توجه به آخر وقت بودن جلسه سه شنبه، روز چهارشنبه ۱۶ فروردین مصوبه شورای رقابت به صورت محرمانه به وزارت صمت برای اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش اکوفارس، اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت گفت: روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در جلسه ۵۵۷ شورای رقابت قیمت‌های محاسبه شده سازمان حمایت مصرف کننده گان و تولید کننده گان برای انواع خودرو‌های تولیدی که در کارگروه خودرو این شورا بررسی شده بود را مورد تایید قرارداد و جهت اجرا به وزارت صمت ابلاغ کرد. البته قیمت خودرو‌های مونتاژی متعاقبا ابلاغ خواهد شد.

شجاعی در پاسخ به این سوال که متولیان وزارت صمت از عدم دریافت مصوبه شورای رقابت به این وزارتخانه گفت: با توجه به آخر وقت بودن جلسه سه شنبه، روز چهارشنبه ۱۶ فروردین مصوبه شورای رقابت به صورت محرمانه به وزارت صمت برای اجرا ابلاغ شده است.

سخنگوی شورای رقابت گفت: شورای رقابت نهاد قیمت‌گذار نیست و قیمت‌هایی که برای محصولات خودرو‌های تولیدی و مونتاژی در سازمان حمایت محاسبه شده و شورای رقابت به عنوان نهاد سیاست گذار آن را بررسی و تصویب می‌کند و جهت اجرا و اعلام عمومی به وزارت صمت ابلاغ می‌کند.

* باشگاه خبرنگاران

نظرات

captcha

اخبار مرتبط