1402/04/16-17:06

اهدای ۷۰ هزار قطعه زمینِ قانون جوانی جمعیت‌ تا پایان سال

 اهدای ۷۰ هزار قطعه زمینِ قانون جوانی جمعیت‌ تا پایان سال

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهدا بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند طی سه ماه اخیر در کشور، از اعطای ۷۰ هزار قطعه زمینِ قانون جوانی جمعیت‌ تا پایان سال خبر داد.

به گزارش اکوفارس، مهرداد بذرپاش در آیین اهدای 1210 قطعه زمین رایگان به خانواده‌های بیش از 3 فرزند در خراسان رضوی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این اتفاق مبارک در قانون جوانی جمعیت به آن اشاره شد و تاکید مقام معظم رهبری را همراه داشت و مجلس آن را تصویب کرد. 

وی افزود: موضوعی مانند طرح جوانی جمعیت، نه تنها اگر قانون هم تکلیف نمی‌کرد باید تمان ظرفیت‌ها را برای اجرای آن به کار می‌گرفتیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وقتی رهبر انقلاب مرتبا و مکررا برای اجرای این قانون هشدار داده‌اند، یعنی این موضوع را مهم دانسته‌اند، از همین رو تصمیم‌سازان کشور باید برای آن چاره‌اندیشی‌کنند چرا که در اجرای آن هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

بذرپاش اظهار کرد: اجرای این قانون در وزارتخانه راه و شهرسازی مقدوراتی دارد. موضوع تامین زمین ساده نیست و تامین سایر خدمات آن نیز مراحلی دارد. برای خدمات زیربنایی هر قطعه زمین 200 میلیون تومان بودجه لازم است.

وی گفت: 2 تا 3 ماه است که به صورت جدی اجرای قانون جوانی جمعیت را آغاز کرده‌ایم و در این مدت بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه در سراسر کشور به خانواده‌های بالای 3 فرزند اهدا شده است.

بذرپاش با اشاره به اجرای 10 درصد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی افزود: هدفگذاری که برای خراسان رضوی صورت گرفته اهدای 7 هزار قطعه زمین به خانواده‌های بالای 3 فرزند تا پایان سال جاری است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ان شاءالله تا پایان سال ۷۰ هزار قطعه زمین به هم‌وطنان اهدا خواهیم کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط