1402/05/26-13:32

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

 آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

حتی اگر پرونده‌ صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین مورد پذیرش قرار نگیرد، برخی تحلیلگران حوزه رمزارزها پیش‌بینی می‌کنند که رویداد هاوینگ (نصف شدن) بیت‌کوین همچنان قیمت این سکه را افزایش خواهد داد اما این افزایش ۶ رقمی نخواهد بود.

به گزارش اکوفارس به نقل از کوین، به گفته مرکز تحقیقات سرمایه‌گذاری فاندراست، زمانی که حجم فعلی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) ایالات‌متحده تایید شود، بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ از ۱۵۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت.

تام لی، شریک و سرپرست مرکز تحقیقات فاندراست پیش‌بینی کرد که مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی موفق صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین، پویایی عرضه و تقاضای بیت‌کوین را به سمت افزایش قابل توجه قیمت سوق می‌دهد.

وقتی از لی پرسیده شد که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال آینده چقدر خواهد بود، وی اظهار کرد که اگر بیت‌کوین نقطه‌ای (ETF) تایید شود، فکر می‌کنم تقاضا بیشتر از عرضه روزانه بیت‌کوین خواهد بود، بنابراین قیمت به بیش از ۱۵۰هزار دلار می‌رسد حتی می‌تواند حدود ۱۸۰هزار دلار شود.

لی تصریح کرد: زمانی که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین مورد تایید ایالات‌متحده قرار گیرند، ممکن است چنین موردی ایجاد شود زیرا در حال حاضر صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین نقطه‌ای در اروپا فعال هستند.

به گفته اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین از بلومبرگ، ایالات‌متحده در حال حاضر ۹۷.۷ درصد از حجم معاملات جهانی صندوق‌های قابل معامله در بورس‌های مرتبط با رمزنگاری را تشکیل می‌دهد. وی می‌گوید که پس از تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین، این میزان می‌تواند به ۹۹.۵ درصد برسد.

با این حال، حتی اگر درخواست‌های نقدی صندوق‌های قابل معامله در بورس مورد پذیرش قرار نگیرند، لی همچنان پیش‌بینی می‌کند که از رویداد هاوینگ بیت‌کوین که انتظار می‌رود در آوریل ۲۰۲۴ رخ دهد، افزایش قیمت قابل‌توجهی حاصل می‌شود.

به تازگی اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، تحلیلگران بلومبرگ صندوق‌های قابل معامله در بورس تخمین زدند که ۶۵ درصد احتمال دارد که این صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین توسط رگولاتور اوراق بهادار تایید شوند که نسبت به قبل از برنامه بلاک راک افزایش قابل توجهی داشته است.

برخی دیگر گفته‌اند که قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین می‌تواند خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به دست بیاید، آدام بک، مدیرعامل بلاک استریم اخیرا پیش‌بینی کرده است که بیت‌کوین یک ماه قبل از رویداد هاوینگ به نقطه عطف قیمت جدید خواهد رسید.

با این حال، همه موافق افزایش ارزش بیت‌کوین نیستند به عنوان مثال، جسی مایر، یکی از بنیان‌گذاران شرکت سرمایه‌گذاری بیت‌کوین Onramp، در ۱۵ آگوست اظهار کرد که بازار تنها ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از هاوینگ، در واقعیت، تغییر قیمت را شاهد خواهد بود.

وی گفت: بیت‌کوین تا قبل از هاوینگ بعدی به ۱۰۰ هزار دلار نمی‌رسد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۰۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۹.۰۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۲ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶.۸۲ میلیارد دلار است که ۱۹.۵۸ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۶۷ میلیارد دلار است که ۷.۲۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۴.۱ میلیارد دلار است که ۹۲.۶۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۰۷ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۸ هزار و ۶۲۹.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۱۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۷۹۸.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۸ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۳۰.۷۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۵.۱۳ درصد کاهش

۵-  ریپل

قیمت: ۰.۵۹۱۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۲۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷ - دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۸۲۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۸۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۰۲ درصد کاهش

۸-  کاردانو

قیمت: ۰.۲۷۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۸۹ درصد کاهش

۹-  سولانا

قیمت: ۲۳.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۵۲ درصد کاهش

۱۰ - پولکا دوت

قیمت: ۴.۷۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۳۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۶۳ درصد کاهش

نظرات

captcha

اخبار مرتبط