1402/05/29-14:21

فروش بلیت قطار تهران-کربلا آغاز نشد!

 فروش بلیت قطار تهران-کربلا آغاز نشد!

درحالی قرار بود فروش بلیت قطار ترکیبی تهران-کربلا از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شود که این وعده مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران محقق نشده است.

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران 2 روز قبل 27 مردادماه از آغاز فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا از یکشنبه آینده (‌امروز) خبر داد و افزود: فروش بلیت قطارهای کربلا از ساعت 10 صبح یکشنبه 29 مرداد به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی قطار فوق‌العاده مستقیم از مبدا شهرهای زاهدان، کرمان و یزد به مقصد خرمشهر، افزود: همچنین در مسیر ساری-کرمانشاه نیز برای اولین بار قطار سیر می‌کند، ضمن این‌که از مشهد به مقاصد کرمانشاه و خرمشهر نیز ظرفیت‌ قطارها را 2 برابر کرده‌ایم.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران , اربعین 1402 ,

وی با یادآوری هماهنگی با طرف عراقی برای راه‌اندازی قطار ترکیبی کربلا، گفت: قطار کربلا 4 ستاره است که زائران را از تهران به شلمچه منتقل کرده و 30 کیلومتر فاصله بین شلمچه تا بصره با ناوگان جاده‌ای طی می‌شود. در بصره نیز زائران اربعین مجدداً با قطار به کربلا منتقل می‌شوند.

مدیرعامل راه‌آهن قیمت بلیت قطار ترکیبی تهران-کربلا را 960 هزار تا 1.4 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: نرخ بلیت قطار تهران-خرمشهر نیز 390 هزار تومان است.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که برخلاف وعده مدیرعامل راه آهن تا این لحظه (13:35) پیش‌فروش بلیت قطارهای اربعین آغاز نشده است. در سایت "راه پرواز" راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که قرار است بلیت قطارهای کربلا عرضه کند فعلاً خبری از فروش نیست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط