1402/07/01-18:41

برای خرید خانه در تهرانسر چقدر بودجه لازم است؟

برای خرید خانه در تهرانسر چقدر بودجه لازم است؟

تهرانسر یکی از محله‌های محدوده غرب تهران محسوب می‌شود که در منطقه 21 شهرداری تهران قرار گرفته است و متقاضیان می‌توانند خانه‌هایی با متراژ گوناگون در آن خریداری کنند. اما کف و سقف قیمت آپارتمان در تهرانسر چقدر است؟

به گزارش اکوفارس به نقل از تجارت نیوز، تهرانسر محله‌ای در منطقه 21 شهرداری و غرب تهران است که در مجموع به چهار بخش تقسیم می‌‌شود و هر بخش آن چند محله را در خود جای داده است، این چهار بخش عبارتند از تهرانسر شمالی که شامل شهرک گلها، شهرک بازرگان، میدان کمال‌الملک و قباد است، تهرانسر مرکزی که شامل بلوار اصلی و خیابان خسروپرویز، چهارراه صدف و خیابان گلناز است، تهرانسر شرقی که شامل شهرک پاسداران، بنفشه، نفت، فجر و گل‌محمدی است و  تهرانسر غربی که شامل بهشتی، رجایی و شهرک دریاست.

در این بین تهرانسر مرکزی و شمالی است که محله‌های پرطرفدارتری برای خرید خانه محسوب می‌شوند، زیرا از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی برخوردار هستند. اما کف و سقف هزینه خرید آپارتمان در این محله چقدر است؟

قیمت خرید آپارتمان در تهرانسر

مشاوران املاک محله تهرانسر می‌گویند متراژ آپارتمان‌ها در این محله حدود گوناگونی دارند. همچنین خریداران باید محدوده قیمتی متری 50 تا 90 میلیون تومان را برای خرید خانه در این محله در نظر داشته باشند.

آپارتمان در تهرانسر

دسترسی محله تهرانسر

خطوط تاکسی و اتوبوس در محدوده تهرانسر، رفت و آمد ساکنان این محله را تسهیل می‌کند. همچنین خطوط اتوبوسرانی شهری عمدتا از ترمینال میدان آزادی و ترمینال صادقیه برای جابجایی مسافران تهرانسر در رفت و آمد است و از سوی دیگر، ایستگاه متروی تهرانسر نیز می‌تواند در این زمینه بسیار کمک‌کننده باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط