1402/08/09-21:28

آخرین تغییرات قیمت ارز و سکه در معاملات امروز بازار

 آخرین تغییرات قیمت ارز و سکه در معاملات امروز بازار

در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت دلار و سکه با افزایش روبرو شد.

به گزارش اکوفارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با افزایش ۱۳۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۱۳ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۹۰۵ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۷۹ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۵۳۶ تومان معامله شد. اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۳۶ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها 51 هزار و 500 تومان معامله شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا ‌

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۹ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۲۰۰ هزارتومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۸۵۹ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز ۱۰ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز هم با افزایش ۶ صدم درصدی ۱۹۹۶ دلار معامله شد.

* فارس

نظرات

captcha

اخبار مرتبط